LOGO
logo

Jakie powinno być LOGO?


Głównym celem logo jest pomoc w odróżnieniu jednej marki od drugiej. Powinno mieć unikalną i charakterystyczną formę graficzną. Z pewnością powinno być łatwe do zapamiętania, oryginalne i przejrzyste, a jednocześnie powinno ukazywać charakter prowadzonej działalności. Dobrze dobrane i zaprojektowane, korzystnie wpłynie na budowanie wizerunku oraz markę firmy.

To co odróżnia dobre logo od tych przeciętnych to:

1 prostota

PROSTOTA


logo - prostota
2 rozpoznawalność

ROZPOZNAWALNOŚĆ


logo - rozpoznawalność
3 ponadczasowość

PONADCZASOWOŚĆ


logo - ponadczasowość
4 jasność przekazu

JASNOŚĆ PRZEKAZU


logo - jasność przekazu

LOGO to nie to samo co LOGOTYP

Warto wspomnieć, że na Twoje LOGO mogą składać się takie elementy jak: LOGOTYP, SYGNET i TAGLINE, a zatem sformułowanie logotyp nie znaczy dokładnie to samo co logo, choć będzie tak, gdy zrezygnujemy z sygnetu i tagline’u.

logo to nie logotyp

w i ę c e j >

W procesie tworzenia Twojego LOGO, należy uwzględnić szereg zasad, wykazać się kreatywnością, przetestować wiele możliwości i ustawień, dostosować kolorystykę, kształty i typografię, sprawdzić przydatność LOGA / SYGNATURY w różnych formatach i w kontrze, stworzyć warianty wielkości i na koniec przygotować pliki wektorowe do dalszego wykorzystywania. Jest to proces, któremu należy poświęcić należytą uwagę i odpowiedni czas, po to by potem, przy pomocy, powstałego znaku budować identyfikację Twojej firmy w sposób satysfakcjonujący i przynoszący rzeczywiste korzyści.


Jak przebiega proces realizacji?


etapy współpracy przy projekcie
etap 1 wstępne ustalenia

Wstępne Ustalenia

logo - etap 1

W pierwszej kolejności ustalamy  szczegóły projektu. Tutaj pożądany jest brief.
Im więcej poznamy informacji na temat Twojej firmy oraz Twoich oczekiwań względem projektu, tym łatwiej będzie stworzyć logo najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb.

etap 2 projektowanie

Projektowanie Logo

logo - etap 2 projektowanie

Mając na uwadze przekazane uwagi, rozpoczynamy prace nad projektem i przygotowujemy kilka wstępnych propozycji logo. Ten najbliższy Twoim oczekiwaniom dopracujemy do momentu pełnej akceptacji, bez limitu poprawek.

etap 3 realizacja

Realizacja

logo - etap 2 projektowanie

Po zaakceptowaniu projektu przygotowujemy logo w różnych niezbędnych formatach: wektorowych, rastrowych oraz ich wszystkie wersje kolorystyczne i wielkościowe oraz opracowujemy Brand Book.

etap 4 przekazanie plików

Przekazanie plików

logo - etap 2 projektowanie

Po zrealizowaniu projektu i przygotowaniu wszystkich wersji, przekazujemy do klienta komplet materiałów, wraz z wszelkimi prawami autorskimi i majątkowymi do wykonanego projektu.

w i ę c e j >


Co otrzymasz?


Przygotujemy dla Ciebie komplet plików, w różnych formatach. Wśród nich znajdziesz profesjonalne pliki wektorowe oraz rastrowe, na potrzeby druku oraz internetu, do zastosowania na różnych nośnikach.

logo - otrzymasz trzy projekty wstępne

Trzy projekty wstępne

logo - otrzymasz trzy projekty wstępne

Po przekazaniu nam swoich wytycznych, a najlepiej brief’u, przygotujemy co najmniej 3 wersje propozycji na Twoje logo.

otrzymasz wyjątkowe logo

Wyjątkowe Logo

otrzymasz wyjątkowe logo

Otrzymasz profesjonalny wizerunek Twojej marki. Podstawa dla materiałów brandingowych, które potrzebujesz.

logo - otrzymasz formaty plików: ai, pdf, eps, jpg, png.

Formaty Plików Logo

logo - otrzymasz formaty plików: ai, pdf, eps, jpg, png.

Komplet plików wektorowych oraz rastrowych, na potrzeby druku oraz internetu:
ai, pdf, eps, jpg, png.

logo - otrzymasz wersje kolorystyczne: achromatyczną, monochromatyczną oraz kontrę

Wersje Kolorystyczne

logo - otrzymasz wersje kolorystyczne: achromatyczną, monochromatyczną oraz kontrę

Oprócz podstawowej wersji kolorystycznej, otrzymasz również wersję: achromatyczną, monochromatyczną oraz kontrę.


logo - otrzymasz wersje wielkościowe: duża, średnia i mała

Wersje wielkościowe

logo - otrzymasz wersje wielkościowe: duża, średnia i mała

W zależności od zamówienia przygotowujemy logo w wersji dużej, średniej i małej – sygnatura do wykorzystania na różne płaszczyzny.

logo - otrzymasz mini brand book

Mini Brand Book

logo - otrzymasz mini brand book

Karta informacyjna, zawierająca podstawowe dane, takie jak: typografia oraz wartości kolorystyczne, wykorzystane do budowy logo.

logo - otrzymasz przekazanie praw

Przekazanie Praw

logo - otrzymasz przekazanie praw

Umowa przekazania autorskich praw majątkowych. Od tej pory logo jest w 100% Twoją własnością, do dowolnego wykorzystania.

logo - otrzymasz wsparcie w razie zmian

Wsparcie w razie zmian

logo - otrzymasz wsparcie w razie zmian

Gdyby się zdarzyło, że będziesz potrzebował zmodyfikować swoje logo, wówczas możesz oczywiście liczyć na naszą pomoc.


GRATIS! Projekt wizytówki

gratis projekt wizytówki do logo

Do każdego zamówionego projektu logo,  wzór wizytówki firmowej GRATIS! Możliwość wyboru projektu z trzech przedstawionych kreacji graficznych, przygotowanie do druku oraz przekazanie pliku źródłowego w formacie ai oraz pdf.

PROJEKTUJĘ, AŻ BĘDZIESZ W 100% ZADOWOLONY.

Tworzę również kompleksową identyfikację wizualną, spójną graficznie z projektem logo – więcej >


Ile kosztuje projekt logo i jak zamówić?


Koszt projektu uzależniony jest od oczekiwań klienta względem jego kombinacji i zaawansowania. Skontaktuj się ze mną i opisz w kilku słowach czym zajmuje się Twoja firma, z czym ma się kojarzyć znak firmowy oraz jaki styl najbardziej Ci odpowiada, a ja przekażę Ci informację na temat kosztów.

Warto byś się zastanowił:
  • określ grupę docelową Twojej firmy
  • Twoje logo będzie funkcjonowało głównie … (np. w internecie, na opakowaniach, jako znak wodny itd)
  • określ sposób działania Twojego klienta
  • podaj swoją konkurencję, najbliższą i najmocniejszą
  • jakie skojarzenia chciałbyś połączyć ze swoim logiem? (np. produkt naturalny – miód)
  • jaki zestaw cech chcesz promować swoim logiem? (ciepło? pewność? szybkość? wysoki standard? harmonię? radość? energię? stabilność? elegancję? tradycję? itp.)
  • w jakim stylu chciałbyś widzieć swoje logo? (np. podoba mi się logo Disney’a)
  • czy logo ma zawierać tylko logotyp?
  • czy chcesz mieć w logu sygnet?
  • czy chcesz by do loga dołączyć tagline (hasło firmowe, dodatkowy opis)?
  • czy znasz już nazwę firmy i wszystkie pozostałe hasła Twojego loga?
  • czy chcesz by docelowo było achromatyczne (czarne), monochromatyczne (odcienie szarości), a może z akcentem koloru? (jaki najchętniej widziałbyś kolor w swoim logu?)
  • czy potrzebujesz różne wielkości tego loga, w tym sygnet?
  • sugestie, co można wykorzystać, a czego nie należy (np. wskazany jest plaster miodu, pszczoła, miód, ale nie dozwolony symbol piramidy i żądło …)
  • powiedz co lubisz (np. porządek, czystość, kolor zielony itp.) i czego nie lubisz (np. kawy, lasu, owadów, koloru żółtego itd.) – wbrew pozorom to mogą być bardzo istotne informacje…
  • czy w logu ma się znaleźć jakiś element zastrzeżenia towaru (np: ® lub © lub ™ )?
  • czy są jakieś ograniczenia prawne i kodeksy branżowe oraz dane techniczne wymagane na terenie wykorzystania marki?
  • czy wystarczy Ci karta Mini Brand Book, a może potrzebujesz księgi znaków?
  • na kiedy potrzebujesz gotowy projekt loga?

w i ę c e j >

Odpowiedź na te pytania znacznie ułatwi mi przygotowanie dla Ciebie wyceny.

o f e r t a >


Zapraszam do współpracy ZAPYTAJ O OFERTĘ